INFORMUJTE SA o možnostiach riešenia svojho problému a 

DOHODNITE SI úvodnú BEZPLATNÚ KONZULTÁCIU telefonicky na t. č. +421 908 866 816.

Babina 2020.jpg

Mediačné poradne v Obci Babiná na rok 2020

Obec Babiná a Mediátorka PhDr. Denisa Morongová pre Vás zriadili bezplatnú mediačnú poradňu, ktorá je obyvateľom k dispozícii  v roku 2019 v týchto termínoch: 

19.3.2020 / 10.6.2020 / 9.9.2020 / 2.12.2020

od 15,00 hod do 16,00 hod

na obecnom úrade  Babiná.

Cieľom mediačnej poradne je poskytnúť obyvateľom bezplatné konzultácie, kde sa môžu prísť s mediátorkou poradiť ako riešiť svoj osobný, susedský alebo právny problém.

V mediačnej poradni sa môžete informovať ako riešiť svoj problém v oblasti:

  • Rodinnoprávnych sporov – medzigeneračné spory, výživné, úprava vzájomných rodičovských práv, bezpodielové vlastníctvo,
  • Susedských sporov – obťažovanie hlukom, zvieratami, dymom, pevnými a tekutými odpadmi,
  • Sporov v školskom prostredí –medzi rodičom a učiteľom, učiteľom žiakom
  • Pracovnoprávnych sporov
  • Sporov občanov s inými inštitúciami
SASA 2020.jpg

Mediačné poradne v Obci Sása na rok 2020

Obec Sása a Mediátorka PhDr. Denisa Morongová pre Vás zriadili bezplatnú mediačnú poradňu, ktorá je obyvateľom k dispozícii  v týchto dňoch: 

18.3.2020 / 9.6.2020 / 8.9.2020 / 1.12.2020

 od 15,00 hod do 16,00 hod

na obecnom úrade  Sása.

Cieľom mediačnej poradne je poskytnúť obyvateľom bezplatné konzultácie, kde sa môžu prísť s mediátorkou poradiť ako riešiť svoj osobný, susedský alebo právny problém.

V mediačnej poradni sa môžete informovať ako riešiť svoj problém v oblasti:

  • Rodinnoprávnych sporov – medzigeneračné spory, výživné, úprava vzájomných rodičovských práv, bezpodielové vlastníctvo,
  • Susedských sporov – obťažovanie hlukom, zvieratami, dymom, pevnými a tekutými odpadmi,
  • Sporov v školskom prostredí –medzi rodičom a učiteľom, učiteľom žiakom
  • Pracovnoprávnych sporov
  • Sporov občanov s inými inštitúciami

Referencie

Referencie sú priamo od klientov, s ktorými sme spoločne pracovali na ich probléme, a ktorí sa o svoje pocity z mediácie chceli podeliť. Sú ukazovateľom, ako mediačný proces vnímali a mne ako mediátorovi to dáva spätnú väzbu, za ktorú som vďačná,  pretože to môže pomôcť ďalším, ktorí váhajú či mediáciu využiť. 

Odpovede od klienta, ktorý ukončil mediáciu:

V čom vám mediácia pomohla? Skoré vyriešenie problému (spor)

Ako vnímate proces mediácie? Keď to inak nešlo, pomohla mediácia

Bol mediátor nestranný, nezaujatý, nezávislý? Čo by ste o ňom ešte povedali? Áno bol nestranný, nezaujatý, nezávislý, pani sa vo všetkom snažila byť nápomocná.

Na základe čoho by ste odporučili mediátora a mediáciu? Na základe osobnej skúsenosti, keď dvaa ľudia nevedia spolu komunikovať.

Ustretova a vynikajuca. Odporucam. Velmi velka vdaka.

Zuzana

Pozitívna skúsenosť, profesionálny prístup

Mediácia mi pomohla v majetkovom  vyporiadani. Mediátor bol nestranný. Rýchlejšie, časovo menej náročné.

Je tu priestor na vzájomnú debatu, bez emočných bariér, príjemná a hlavne nerušená komunikácia s protistranou cez mediátora.

Veľmi príjemný proces a aj poradenstvo.

Mediácia mi pomohla v právach a povinnostiach o opatrovanie mamy. Proces mediácie vnímam pozitívne v rámci vysvetlenia priorít v opatrovaní. Mediátor bol nestranný a vedel poradiť.